torstai 16. kesäkuuta 2011

Ostoslistaa

Minulla on jo pidemmän aikaa ollut jonkinlaisena pakkomielteenä ajatus siitä, kuinka pienellä vaatemäärällä pärjäisi. Tämä ajatus ei ole vielä täysin toteutunut omassa vaatekaapissa, vaikka melkoista karsintaa olenkin vaatteiden kanssa tehnyt. Karsintaa on tapahtunut myös ostosmäärissä, eli enää kaappiini ei tule uutta niin paljoa kuin joskus ennen. Välillä olen pitänyt pidempään kestäneitä ostoslakkoja ja tuntenut syyllisyyttä ostamisesta. Toisaalta en ole koskaan edes ollut mikään himoshoppaaja, mutta ainakin kirppareilta tuli nuorempana ostettua paljon kaikkea pääasiassa halpojen hintojen takia. 

Nykyään olen antanut itselleni luvan ostaa tarpeeseen ja kohtuudella. Jonkinlaista ostoslistaa olen pyrkinyt pitämään, tässä tämän hetkinen:
  • mustat shortsit helteisiin, toimistokelpoisuus olisi plussaa
  • valkoinen kauluspaita tai muu siistimpi paita
  • valkoinen t-paita tai muu lyhythihainen
  • musta pitkähihainen siistimpi paita
  • toimistokelpoiset siistimmät tennarit tai muut kesäkengät
  • siisti huppari
  • Olen lähdössä elokuussa ihan rehelliselle metsäretkelle, jota varten olen myös miettinyt uusia vaellus-/retkeilyjalkineita sekä kunnollista ulkoilupukua.
Tässäpä nämä nyt äkkiseltään mietittynä oli. Asuntoon liittyvät hankinnat ovatkin sitten oma lukunsa: täältä puuttuu kattolampusta alkaen kaikenlaista vielä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti